Nieuwsbrief oktober 2021 Bekijk de webversie
RABO Clubsupport

Stem mee !!

Iedereen verdient een club

Iedereen verdient een plek waar je altijd welkom bent. Waar je jezelf kunt zijn en elkaar sterker maakt. Clubs en verenigingen zijn zulke plekken. Van sport en hobby tot kunst en cultuur. En dat moet zo blijven.
Daarom helpt Rabo ClubSupport lokale verenigingen met kennis, netwerk en geld.

Heemkunde Helmont heeft zich voor ClubSupport aangemeld want wat extra financiƫle ondersteuning is altijd welkom.

Rabobank leden kunnen van 4 t/m 24 oktober op heemkunde Helmont stemmen via de website van Rabobank Helmond.

Bestedingsdoel

De werkgroep digitaliseren heeft zich ten doel gesteld zoveel mogelijk in de heemkamer aanwezige foto's, films en ander materiaal te scannen en op te nemen in een bestand met beschrijvingen en trefwoorden waarop men kan zoeken. Het is de bedoeling dat dit bestand t.z.t. geraadpleegd kan worden via de website www.heemkundekringhelmont.nl. Om dit te bereiken is veel hardware en software nodig, maar vooral digitale opslagruimte voor de archivering. Dit betekent aanschaf van nieuwe apparatuur e.d.

contact