Nieuwsbrief Bekijk de webversie
RABO Clubsupport 2022

HEEMKUNDEKRING HELMONT DOET OOK WEER MEE!

Indien u onze vereniging een warm hart toedraagt, dan kunt u ons een financieel steuntje in de rug geven door als lid van de Rabobank een stem op ons uit te brengen. Als u een betaalrekening bij de Rabobank heeft, én ook lid bent van de Rabobank (indien u nog geen lid bent, kunt u dat gratis en vrijblijvend worden via de Rabo App).
In de periode van 5 t/m 27 september kunt u een stem uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen.
Bezoek daartoe dan rabobank.nl/clubsupport of volg eenvoudig(er) het onderstaande stappenplan:
Log in op uw rekening bij de Rabobank op de site of in de app.
Ga via Service naar Zelf regelen en dan naar Stem op uw club.
U klikt in de lijst van deelnemende clubs op Heemkundekring Helmont (alleen aanvinken is niet genoeg) en klikt op Stemmen.
U kunt nu uw Stem bevestigen of eerst nog 2 andere clubs selecteren en daarna uw 3 keuzes gezamenlijk bevestigen via Stem bevestigen.

ZEG HET VOORT AAN AL UW VRIENDEN EN BEKENDEN (om op ons te stemmen uiteraard)!