Nieuwsbrief Bekijk de webversie
Lezing "de Mierloseweg"

De Mierloseweg als volksbuurt leeft in Helmond. werff
Dat bewees Louis van de Werff op dinsdagavond 21 januari 2020 met een lezing in Het Baken.

Het was volle bak, zo vol dat er geen plaats meer vrij was en bezoekers teleurgesteld moesten worden.

Maar wel met de toezegging dat er een herhaling zou komen, dus binnenkort mag hij het nog eens overdoen.

Louis is opgegroeid aan de Mierloseweg, met zijn ouders en broers woonde hij aan de ventweg op nr. 17, zijn vader had een horloge-, klokken- en juwelierszaak.

Louis heeft zijn herinneringen aan die tijd in een historisch en onderhoudend verhaal bij elkaar gebracht.

De lezing zal plaatsvinden op donderdag 10 november a.s. in zaal De Koning aan de Mierloseweg 301 te Helmond.

De zaal is open vanaf 19.30 uur. De toegang is voor leden van Heemkundekring Helmont gratis, voor niet-leden € 5,00 (inclusief koffie /thee bij binnenkomst).

U dient zich voor deze avond voor 1 november aan te melden via  info@heemkundekringhelmont.nl